Wednesday 26 June 2013

KENANGAN MANIS DI SK KAMPUNG JAWA
Pada tahun 2008 saya telah belajar di  sekolah kebangsaan kampung jawa. Ia merupakan sekolah yang dipenuhi dengan anak bangsanya yang cemerlang. Disana juga terdapat ramai guru yang mendidik saya dengan penuh kasih sayang. Saya tidak akan lupa jasa mereka sebagai tenaga pengajar.

 Kenagan pahit dan manis saya bersama guru-guru serta rakan-rakan saya telah banyak saya lalui di sana. Antara kenangan manis yang tidak pernah saya lupakan ialah sewaktu mengambil keputusan UPSR di sekolah . Walaupun tidak seberapa baik keputusannya, tapi tak dijangka saya mendapat keputusan yang sebegitu.

Saya masih ingat akan guru yang selalu membantu saya ketika waktu peperiksaan UPSR yang hampir tiba. Mereka terpksa melayan pelbagai ragam murid darjah enam pada tahun saya.Tetapi ramai yang telah berpindah. Saya berharap mereka bertemu dengan saya sewaktu masa nanti.
.





No comments:

Post a Comment